Most egyelőre úgy megy minden, ahogy kell. Eddig abszolút pluszos vagyok a sitngo-kat tekintve. Viszont játszottam egy rakás MTT 10+1 nevezési díjért, amiken egy centet sem nyertem.

Ebből két dologra jöttem rá mindjár egyből. 1. Nem vagyok jó MTT játékos (legalábbis egyelőre), 2. Túl nagy nevezési díjú MTT-ken játszottam.

Amit sitngo-val megkerestem, elbuktam MTT-n. Tegnap már csak 5,5$ nevezésű versenyen indultam egyen. Azon se nyertem :) Viszont a sitngo-kkal, amiket közben nyomtam sikerült újabb 42$-t összeszedni.

Sőt most úgy néz ki, talán a Sit'N'Go Challenge-n is jól tudok teljesíteni és januárban kapok egy kis plusz pénzt.

Próbálkoztam a jackpot sitngo-kkal is, de nem vált be. Először is, amin indulnom szabad az 5+1$-os. Viszont ez 10 fős, és nem igazán ment jól. A legjobb sorozatom kétszer egymás után 2. lettem :) Ez nem túl jó. És semmit sem ér. Jackpot csak annak jár, aki hatszor egymás után 14 napon belül megnyeri a sitngo-t. De ha hatszor az első kettőben végzel, akkor kapsz egy kis vigaszpénzt. Na azért az se jön rosszul, de mi az a 300$ a több mint 35,000$-os jackpothoz képest. Minden esetre most feladtam ezeket. Majd újra játszok jackpotot, ha elég bankrollom lesz a 20+3,5$-sra.

Addig tovább tökéletesítem a játékomat és tovább gyakorlok, hogy sikerüljön 6-szor nyerni. Arra rájöttem, hogy hiába shorthanded, hiába turbo sitngo, még mindig kifizetődöbb a feszes játék a túl agresszívvel szemben. Persze szituáció válogatja...

Elkövetkezőkben megpróbálom összeszedni az általam használt stratégiát és megfogalmazni valahogy olvasmányosan, érthetően és ebből valami okosat kihozni :)

Addig is sok sikert az asztaloknál és Boldog Karácsonyt mindenkinek, ha addig nem írnék!

Játssz Te is a ChiliPoker teremben!

A bejegyzés trackback címe:

https://egypokeres.blog.hu/api/trackback/id/tr35827635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása