Egy pókeres 2009.07.09. 15:23

Újrakezdés

A hét elején, miközben a kisfiamat szemléltem miként fedezi fel a körülötte lévő világot rájöttem egy dologra. Mivel neki még minden új, ezért folyamatosan tanul. Tanul és alkalmazkodik. És ha valami változik, hát változtat azon, amit tanult. Így képes életben maradni és folyamatosan fejlődni.

Ekkor rájöttem, hogy nekem is folyamatosan alkalmazkodni és fejlődni kell. Egy ideje már borzasztó rosszul ment a játék. Aztán emiatt is, meg a kevés idő miatt elégg elhanyagoltam. Addig se buktam. De ez a felismerés most új erőt adott nekem.

Így hát elhatároztam, hogy csinálok egy tabula rasat. Mindent előlről fogok kezdeni. Csak megpróbálom még jobban megtanulni, még jobban odafigyelni és ellesni másoktól, hogyan csinálják. Mások tapasztalataiból rengeteget lehet tanulni, de én ezt eddig nem ismertem el.

A kisgyerek is figyeli a szüleit és próbálja utánozni. Aztán okosabb lesz és rájön, hogy lehet másképpen, jobban is csinálni. Gyakorlatilag nem csak a gyerek tanul a szülőtől, hanem fordítva is. Egymástól tanulunk folyamatosan és sosincs vége.

Ezzel a lendülettel újra meglátogattam a PokerStrategy oldalát, ami magyar viszonylatban szerintem a legnagyobb póker stratégiai és közösséig portál. Mivel kaptam második esélyt tőlük, egy újabb 50$ kezdőtőkét a MansionPoker-re, úgy gondoltam most, hogy ott fogom újrakezdeni.

Megpróbálom minél részletesebben és jobban leírni az élményeimet, tapasztalataimat és remélem ez segíteni fogja a fejlődésemet. Mivel napi szinten és heti szinten sem túl sok időm van játszani, ezért kiváncsi vagyok hogy fog menni. Ráadásul mindössze 50$-om van egyelőre, és a bónusz már rég lejárt.

Első lépésben elolvastam a cikket arról, hogy kinek milyen játék passzol jobban. Meg kell mondjam nem lettem sokkal okosabb. A Fix Limit jó lenne, mert elégg matematikus alkat vagyok. A No Limit jó, mert nagyobb a "tudás" szerepe és kevesebbszer jönnek veled végig, hogy végül megverjenek. A SitNGo jó, mert szeretem és változatos. Valószínűleg inkább mindet kipróbálom, és szerintem majd váltogatom, aztán majd úgyis kialakul.

Szívesen fogadok javaslatokat, tapasztalatokat. Ezért kérlek, hogy osszd meg velem, ha van mondandód.

A bejegyzés trackback címe:

https://egypokeres.blog.hu/api/trackback/id/tr831236507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása