Egy pókeres 2008.12.03. 10:57

Pluszos hónap

Végre bekövetkezett az, ami már nagyon régen.

Amikor annak idején az 50$-os bankrollomat sikerült 800$ fölé küzdenem, úgy éreztem jól játszok és nyerő tudok lenni. Ezután ezt sikerült teljesen nullára játszani, pedig lépkedtem vissza szinteken. Majd befizettem még 200$-t, hogy tutira menjek. Ezt is elbuktam.

Ekkor elbizonytalanodtam és úgy éreztem, hogy nem játszok jól. Pedig annyi peches leosztásom volt, amit azóta sem láttam. Mégis a játékomban (is) kerestem a hibát. Meg is találtam. Felfedeztem jópár fekete lyukat, és rájöttem, hogy bár tényleg peches időszak volt, arra viszont tökéletesen megfelelt, hogy a hibáimat kijavítsam. El is kezdtem dolgozni azon, hogy még jobb lehessek. Bár a pechszériám mit sem enyhült, a játékom javulni kezdett, ami abban nyilvánult meg, hogy inkább nullás egyenlegeim voltak, semmint mínuszosak. Ilyen helyzetben már ez is eredmény.

De a november meghozta a várva várt áttörést. Végre ismét tele vagyok önbizalommal, kevesebb szerencsétlen leosztással és javuló tudással úgy érzem, ismét nyerő tudok lenni.

Novemberben, bár a Sit'n'Go Challenge-re nem volt elég a 25% ROI-m, mégis sikeres hónapot zártam, hisz az egyenlegem 130$-ral nőtt összességében. Ez szerintem egy nagyon jó eredmény, egy 400$-os induló bankrollal. 90%-ban 10+1$-os shorthanded sitngo-kat játszottam, mert úgy éreztem ebben vagyok most a legjobb. Egyelőre ezt is fogom folytatni. Ki tudja, lehet hogy ebben a hónapban még a Challenge-n is jó helyet tudok elérni.

Apropó, láttam a tabellán egy fickót, aki 1060 körüli sng-t játszott és 65%-os ROI-val!!! El nem tudom képzelni, hogy csinálta. Ha valakinek van ötlete, kérem írja meg.

Tudtad, hogy...?

A shorthanded (SH) azt jelenti, hogy a full ring (FR) asztalokkal szemben, ahol 9, vagy 10 fő ül le játszani, a shorthanded-nél max. 5 vagy 6 fős asztalok vannak. Ez nyilván egy agresszívabb stratégiát igényel, viszont sokkal több a fish, akik akcióra vágynak és nem játszák jól ezt a stratégiát.

Játssz Te is a ChiliPoker-nél!

A bejegyzés trackback címe:

https://egypokeres.blog.hu/api/trackback/id/tr77801208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása