Egy pókeres 2008.11.12. 09:51

Sng challenge

Végre sikeres napot zártam. Úgy határoztam, hogy visszatérek a sit'n'go-khoz. Mivel én a 40-szeres bankrollban hiszek, ezért elég bátornak éreztem magam, hogy 10+1$-os sitngo-kon játszak.

Így is tettem, és 6 fős 10+1$-eseket játszottam. 3-at játszottam még délután, abból két 2. hely, és egy 1. helyem lett. Tehát háromszor végeztem pénzben, mivel csak az első kettő hely fizet :)

Este még a Magyar Poker Kupa selejtező alatt lenyomtam négyet. Itt már nem vol olyan fényes eredmény. 4-ből egyszer lettem első, kétszer 5. és egyszer 4.

A végeredmény 7 sitngo, két 1. és két 2. hely. Össezességében +43$-ral zártam a napot, ami azért nagyon jó eredmény szerintem. Már csak azért is mert pluszban zártam :)

Még ebből hosszútávú következtetéseket nem lehet levonni, de bíztató eredmény. Ennek kapcsán eszembe jutott, hogy akár indulhatnék is a Sit'n'Go Challenge-n, amihez nem kell külön regisztrálni, elég ha az ember sitngo-kat játszik.

Összesen 40 sng-n kell részt venni a hónap során. Minden szintnek van külön tabellája, ki-ki a saját bankrollja szerint játszhat. Ha több sng-t játszol +2,5% bónuszt kapsz 10 db-ként. A végén az nyer, akinek a legjobb a ROI értéke. Részletek a honlapon.

Az én ROI-m ebben a hónapban így alakult eddig:

10 db sng 10+1$ nevezéssel = 110$. A nyeremény összesen: 158$. A profit összesen: 48$. Összes ROI eddig, tehát 43.64%. És eddig 60%-ban végeztem pénzben.

Tehát már csak 30 sng-t kell minimum játszanom és ha a ROI értékem nem esik nagyon, akkor jó eséllyel pályázok egy kis plusz pénzre :)

Majd meglátjuk.

Tudtad, hogy..?
A készpénzes játékban a big bet (BB) per 100 lejátszott kéz a sikeresség mércéje. A BB 2 bb-vel (big blind), tehát nagyvakkal egyenlő. A BB/100 az asztallimittől függetlenül alkalmas a nyereségesség mérésére. A SnG és MTT tornák eredményességének mérésére a ROI (Return on investment, tehát a megtérülés) szám alkalmas. Ez azt mutatja meg, hogy 1$ befektetésével mekkora profitra teszel szert.

A bejegyzés trackback címe:

https://egypokeres.blog.hu/api/trackback/id/tr53764759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása