Tegnap ismét játszottam, majdnem egy órát.

NL20-on, 5 asztalon játszottam, mint rendesen. Késő este volt már mikor elkezdtem 21 órakor. Valaki ilyenkor ébred... :) Csakhogy én hétközben 8-15.30-ig dolgozom, van egy fiam és egy kutyám, úgyhogy este kilenckor már nem vagyok éppen túl kipihent. Na ilyenkor nagy veszélyes játszani, amikor az ember fáradt!

Ehhez társul még az a lyuk a játékomban, hogy túljátszom az egypárokat. Hajlamos vagyok azt hinni, hogy az egy pár, ami a legjobb az asztalon elég a győzelemhez. Ez a legritkább esetekben igaz. Utánanéztem a PokerTracker statisztikámnak is, ahol egyértelműen kiderül, hogy veszteséges a játékom, mikor csak egy párom van.

Tegnap is, mikor már kezdtem érezni, hogy valami nem stimmel a játékomban, rájöttem, hogy fáradt vagyok. Így aztán kivettem a jelölőt az Auto Post kis négyzetecskéjéből és felkészültem, hogy NagyVak helyett sitout-ra teszem magam. Ment is szépen a dolog, mikor már csak 2 asztal maradt és ott buktam egy nagyot.

KQo-t lapokat kaptam középső pozicióban. Hibás, vagy nem hibás, majd utánanézek én emelni szoktam ezekkel a lapokkal ebben a pozicióban, ha nem volt előttem túl sok akció. Az UTG pozicióban ülő játékos limpelt (ami az esetek 90%-ban szerintem hibás), a többiek előttem dobtak, én emeltem egy bankot, az UTG-ig dobtak, aki megadta.

Flopra a Q76 lapok jöttek, ami nekem legjobb párt, második legjobb kikkerrel adott. UTG passzol, én emelek 2/3 bankot, ő megad.

Törn 5. Itt szintén passzol, amire is én nyitok egy 1/2-2/3 közöttivel, amit szintén megadott. Itt már gyanakodni kellett volna. De vagy a fáradtság (legvalószínűbb), vagy az, hogy már sok rossz játékot láttam ezeken a szinteken, nem kapcsolt be a vészjelzőm.

Riveren újabb 7 érkezett, amire is fogta magát és allin ment, ami nekem is allint jelentett. Itt valami megmagyarázhatatlan oknál fogva, szinte gondolkodás nélkül (egyértelműen fáradtság) megadtam. Persze 89o-t mutatott, mellyel sora lett törnön, és elnyerte a kasszát. Én meg 20$-t buktam.

Ebből az a tanulság, hogy

  1. Ne játssz fáradtan!
  2. Ne játszd túl a párokat, mert gyakran nem elég a győzelemhez!

Várom a kritikákat, hozzászólásokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://egypokeres.blog.hu/api/trackback/id/tr47753897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása