Egy pókeres 2009.03.20. 13:47

Giga versenyek

Ezzel a címmel kaptam a legfrissebb híreket kedven póker termemtől. Mik ezek? Kérdeztem mgamtól. Kinyitom és azt látom, hogy a WSOP-ra és az ECOOP-ra lehet jegyet szerezni, utóbbiból már a IV. széria kezdődik, ahol összesen 4 és fél millió a garantált nyeremény a versenyeken. Bevallom engem az utóbbi jobban érdekel, meg is néztem mik lesznek idén a kínálatban.

Ha valaki még nem hallott volna róla ez egy európai online póker versenysorozat, ahol az összes struktúra és póker fajta megtalálható. A főversenyt június 7-én tartják, ahol nem kevesebb, mint 1,500,000$ lesz a garantált nyereményalap. Ez már jól hangzik.

Összesen 14 versenyen indulhatunk el, a nevezések viszont nem lesznek túl olcsók. Legalábbis olyan kistétű játékosok számára, mint én. 100+9$-tól egészen 1580$-ig lehet majd nevezni. Az első versenyt május 25-én rendezik, úgyhogy van idő szateliteken keresztül bejutni a versenyekre.

Részletes versenynaptár és szatelit bejutási lehetőségek a weboldalon érhetők el. Lehet tervezni már most, hogy miből mész nyaralni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://egypokeres.blog.hu/api/trackback/id/tr191014330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása