Az elmúlt időszakban nem nagyon írtam, eléggé el voltam foglalva egyéb teendőimmel. A játékot is eléggé hanyagoltam, és nem is nagyon ment, mikor beültem, mert túl fáradt voltam. Így aztán nem is erőltettem, nehogy túl sokat bukjak.

Ma viszont kiváncsiságból megnéztem a ChiliPoker által vezetett statisztikámat, hogy mégis hosszútávon nyereséges vagyok-e. Elég érdekes eredményre jutottam.

Általános

Az elmúlt 12 hónap átlagát nézve vissza tudok tekinteni az eddigi játékomra. Ez még nincs 12 hónap ebben a teremben, de 4 már igen. A havi eredmények alapján eléggé minuszban zártam. Érdekes, hogy november, december pluszos, január, február mínuszos. Ez eléggé el is vette a kedvem, és elkezdtem utánajárni, melyik játéktípus miatt vagyok ennyire veszteséges.

Cash Game

Cash game-ben a november mínuszos hónapot leszámítva a többi pluszos. Összességében 111$-t nyertem a 4 hónap alatt, ami átlagosan havi 27 körül van. Összességében nem játszottam sokat, mert csak 1689 lejátszott hand-em van. Ezzel 10,64 BB/100 az eredményem, ami szerintem elég jónak mondható. Többségében NL20, kisebb részben NL50 és néha egyéb játékokat játszottam. Ez tehát nyereséges játéktípus számomra.

Sit'n'Go

Sitngo-n ugyanaz az arány jött ki, hogy november/december nyereséges, január/február veszteséges. Ezzel együtt összességében pluszban zártam a 4 hónapot, összesen 132$-t keresve összesen 308 db sng-val. Érdekes, hogy átlagosan 50 sng-t játszok egy hónapban, de januárban különösen aktív voltam és 148-at játszottam :). Viszont abban a hónapban nyertem sng-val a legtöbbet. Az esetek 70%-ban 6 fős turbó sng-t játszottam. Összességében a ROI-m sajnos nem túl nagy, mindössze csak 4%. Ezen van még mit javítani. Az esetek 41%-ban végzek ITM-ben.

MTT

A fentiek után talán nem meglepő, hogy a legrosszabb eredményeket versenyeken értem el. Hiszen a fenti kettő nyereséges, de összességében veszteséges vagyok, akkor már csak a verseny lehet az, ami a legkevésbé megy. Összesen -437$-t buktam rajta. Elég sok, így visszanézve. 63 versenyt játszottam, tehát versenyenként, kb. 7$-t buktam. A ROI-m természetesen a béka segge alatt van: -71%. Iszonyat rossz. Csupán 3,5%-ban végeztem ITM-ben.

Összefoglalás

Fentiek figyelembe vételével elmondhatom, hogy inkább készpénzes játékos vagyok. Pedig volt idő, amikor elég sok mikrolimites versenyt nyertem, és nagyon sokszor végeztem ITM-ben. Valami megváltozott. Pontosan még nem tudom mi, de rá kell jönnöm.

Mindenesetre jobban kéne nyomatnom a készpénzest, és kevésbé a versenyeket. Kikapcsolódásként pedig sng-kat. Ez lesz az ehavi terv, és kiváncsi vagyok mi lesz az eredménye.

Legközelebb megviszgálom, PokerTracker szerint hogyan állnak a dolgaim. Kiváncsi vagyok abból mi fog kiderülni.

Ha valakinek vannak javaslatai, vagy tud mondani jó versenypókerrel kapcsolatos cikkeket, akkor az ne habozzon közzétenni itt nekem :)

A bejegyzés trackback címe:

https://egypokeres.blog.hu/api/trackback/id/tr8981657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása