Elhatároztam, hogy hosszú szünetet tartok azzal a szándékkal, hogy újra előlről kezdem a pókeres tanulást. Mindezt azért, mert már olyan rosszul ment a játék, vagy olyan pechem volt, hogy stabilan bukó volt a játékom. És én ezt nem engedhetem meg magamnak.

Pontosan nem is tudom milyen hosszú szünetet tartottam, de talán elegendő ahhoz, hogy nagyjából tiszta lappal indulhassak újra. Most úgy érzem készen állok az újabb póker karrierem felépítéséhez.

Ehhez már csak két kérdés maradt nyitott, amire egyenlőre keresem a választ magamban. Milyen játékot játsszak és honnan szerezzem be a tanulnivalókat. Az biztos, hogy maradok a texas holdem-nél egyelőre. De azon belül meg kéne találni a számomra ideális játékot. Sng vagy CG, no limit vagy fix limit, heads-up vagy normál, turbó vagy sima? Egyelőre még nem tudom.

Mindenesetre pásztázom a netet, hogy hasznos információkat találjak. Az OPHU-n Vega legújabb sitngo kísérlete egészen tetszik. Meg is hozta a kedvem a HU játékhoz, csak információ kéne az optimális stratégiáról.

Miközben az interneten szörfölgettem szakirodalom után, rátaláltam egy oldalra, ahol a póker témájú könyvek vannak összegyűjtve, ezzel segítve a döntést. A tartalom folyamatos feltöltés alatt van, de érdemes lesz visszanézni később is. Itt találhatod meg: Póker könyvek.

Ha valakinek van javaslata, kérem írja meg. Ha találok valami hasznosat én is meg fogom írni.

A bejegyzés trackback címe:

https://egypokeres.blog.hu/api/trackback/id/tr281188738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása