Your bonus

2008-11-03 12:17:54
Receive $600.00 when you accumulate 24000 FPP     
42 FPP
59 days left to accumulate 23958 FPP
Tell a friend
Receive $0.00 when you accumulate 800 FPP     
42 FPP    Time is up

 

Én bónuszom

2008-11-03 12:17:54
Megkap 0t, mikor felhalmoz yi FPP-t     
42 FPP
59 nap van hátra, hogy összegyûjts 23958 FPP-t
Szólok egy Barátomnak
Megkap 0t, mikor felhalmoz yi FPP-t     
42 FPP    Lejárt az idõ

 

Ismerkedek a ChiliPokerrel. Gondoltam kezdjük először a saját számla menüponttal. Mindjár magyarul kezdem, gondoltam milyen jó, hogy van a saját nyelvemen is. Persze most is csalódnom kellett. Pontatlan a fordítás. Ráadásul van egy aprócska eltérés a két szöveg között: az egyiken van bónusz, a másikon nincs. Arról már nem is beszélve, hogy az egyik szövegnek van értelme a másiknak nincs. Na sebaj, nem lehet minden tökéletes, mindenhol vannak apróbb hibák.

Maradok az angolnál, még szerencse, hogy értek angolul egy kicsit.

A lényeg, hogy mindössze 23958 FPP-t kell gyűjtenem a 600$ bónuszhoz. Tegnap már sikerült 42-t összeszednem. Ha minden nap ennyit gyűjtök 60 nap múlva lesz 2520 FPP-m. Ez elég kevésnek tűnik :)

De nem is akarok bónuszvadászkodni, mert akkor csak bukik az ember...

Tegnap egyébként egy órát játszottam NL20 limiten 4 asztalon. Szerencsére pluszban zártam, összesen 16$-t gyűjtögettem össze. Meg 42 FPP-t...

Viszont egyedüliként az online poker piacon, a ChiliPokernek van saját beépített statisztikája. Ezt a Számlám/Your account menüpont alatt éred el. Ezért is néztem be ide, kiváncsi voltam. Katt a Statisztikára bal oldalon és máris láthatod napra lebontva az eredményeket, rendre: winnings (nyeremények), repartition (megoszlás), FPP. Ez van General-ban, tehát általános statisztikák. Ezek után válthatunk fület, hogy készpénzes, verseny, vagy sitngo eredmények érdekelnek-e. Azon belül pedig nyeremény/bukás, leosztások, és Big Bet statisztikák érhetők el.

Nem túl komplikált, nem túl részletes, de a legfontosabb adatok nyomon követhetők. Tetszik.

Később áttetkintjük a promóciókat is, mára ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://egypokeres.blog.hu/api/trackback/id/tr28749182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása